Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00047

Дата: 09.04.2024 10:24
Кількість переглядів: 37

ЗАТВЕРДЖЕНО                        

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 15 листопада 2023 року № 642

 

інформаційна картка адміністративної послуги

00047

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

1.

Місцезнаходження ЦНАП:

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

 

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4.

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

Закон України «Про адміністративні послуги»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова   Кабінету   Міністрів    України    від   25 грудня  2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами)

Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року   № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами)

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 24 березня 2021 року № 1080/5  «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

   Заява заявника або уповноваженої особи;

 через вебпортал Мін’юсту надається особі, яка бажає отримати таку інформацію та ідентифікована шляхом використання кваліфікованого електронного підпису

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або справляння в повному обсязі адміністративного збору через Інтернет з використанням платіжних систем або в інший спосіб, визначений договором про надання сервісної послуги

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У паперовій формі – заявником або уповноваженою особою;

в електронній формі - автоматично програмними засобами ведення Реєстру шляхом зазначення параметрів пошуку за одним або декількома ідентифікаторами

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Платно

10.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Стаття 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

10.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративний збір, що визначається у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму у місячному розмірі, встановленому на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи, та округлюється до найближчих десяти гривень.

 За отримання інформації з Державного реєстру справляється адміністративний збір у такому розмірі:

0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації в паперовій формі;

0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації в електронній формі

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

В режимі реального часу

12.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Інформація з Державного реєстру прав не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі.

13.

Результат надання адміністративної послуги

Інформація з Державного реєстру речових прав на

нерухоме майно

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або уповноваженою особою у відділі «Центр надання адміністративних послуг»  Киїнської сільської ради

         

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь