Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00169

Дата: 09.04.2024 10:42
Кількість переглядів: 26

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 15 листопада 2023 року № 642

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги

00169

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження ЦНАП

 

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

 

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти,

веб-сайт ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Кодекси, Закони України

Закони України:

- «Про адміністративні послуги»;

- «Про місцеве самоврядування в Україні»

- «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»

5

 

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України:

- від 01.10.2014 № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб», зі змінами;

- від 22.09.2016 № 646 «Про затвердження Порядку створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб», зі змінами

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.12.2016  № 1610 «Про затвердження форми Заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява, наявність відповідного пакета документів

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 

І Для повнолітніх осіб:

  1. заява*  за встановленою формою;
  2.  документ, що підтверджує факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення (за необхідності) (військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби;
  3.  Пред'являються оригінали документів:

- паспорта громадянина України, або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтва про народження дитини;

  1. За відсутності документа, що підтверджує факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення:

- документи, фото-, відеоматеріали, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення;

- трудова книжки;

- документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно;

- свідоцтво про базову загальну середню освіту;

- атестат про повну загальну середню освіту;- документ про професійно-технічну освіту (за наявності);

- документ про вищу освіту (науковий ступінь) (за наявності);

ІІ Для неповнолітніх осіб:

  1. заява* за встановленою формою (з пред'явленням оригіналу документа, що посвідчує особу законного представника дитини);
  2. копія свідоцтва про народження дитини;
  3. довідка з місця навчання (за наявності);
  4. рішення районної, районної у мм. Києві чи Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
  5. один з документів в залежності від обставин (що підтверджує родинні стосунки між дитиною та заявником; що підтверджує повноваження особи як законного представника, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей, в якому дитина перебуває на повному державному забезпеченні, та документ, що підтверджує факт зарахування дитини до такого закладу

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та пакет документів подаються в Центр (через віддалене робоче місце) особисто

10

Платність /безоплатність адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

До 15 робочих днів

12

Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги

1. Невідповідність вмісту наданого пакета документів вимогам чинного законодавства.

2. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

3. Відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення.

4. Заявник втратив документи, що посвідчують особу (до їх відновлення).

5. У документі заявника, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення.

6. Докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, не підтверджують такого факту.

13

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

14

Спосіб отримання результату надання послуги

Особисто

15

Примітка

* У разі наявності в заявника паспорта у вигляді ID-картки, в заяві обов'язково зазначається номер запису (13 цифр) та код органу, що видав паспорт (4 цифри)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь