Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 00074

Дата: 19.09.2024 15:59
Кількість переглядів: 19

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                      

рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради                                           від 17 липня 2024 року №     

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00074

ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ  ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження ЦНАП:

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,               с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00

Середа  з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця: з 8.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

 

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 32 Закону України «Про Державний земельний кадастр»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 6975, 7779, 87, 9698 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р.  № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня              2014 р. № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”

Умови отримання адміністративної послуги

6.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, про землі в межах територій територіальних громад

7.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р.  № 1051 (форма заяви додається)*

2. Документація із землеустрою та оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, в електронній формі, засвідчена шляхом накладення електронного підпису сертифікованого інженера-землевпорядника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, з використанням кваліфікованої електронної позначки часу

3. Електронний документ

8.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява разом з документацією із землеустрою або технічною документацією оцінки земель в електронній формі, електронним документом надсилається в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру

Подання заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою чи документацією із оцінки земель здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою чи оцінки земель

9.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

10.

Строк надання адміністративної послуги

14 робочих днів з дня реєстрації заяви у структурному підрозділі Головного управління Держгеокадастру

11.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання заявником документів не в повному обсязі

2. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства

12.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць на підтвердження внесення відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць

Витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах територій територіальних громад на підтвердження внесення відомостей (змін до них) про землі в межах територій територіальних громад

Рішення про відмову у внесенні до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць,

Рішення про відмову у внесенні до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій територіальних громад

13.

Способи отримання відповіді (результату)

Надсилається заявникові в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку на вказану у заяві про внесення відомостей (змін до них) адресу електронної пошти або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру, або видається заявнику (уповноваженій особі заявника) центром надання адміністративних послуг

14.

Примітка

* Форма заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць наведена у додатку 1 до Інформаційної картки адміністративної послуги

Форма заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій територіальних громад наведена у додатку 2 до Інформаційної картки адміністративної послуги

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь