Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 01257

Дата: 04.10.2024 11:45
Кількість переглядів: 48

ЗАТВЕРДЖЕНО                        

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 17 липня 2024 року № 

 

інформаційна картка адміністративної послуги

01257

Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження ЦНАП:

Центральне відділення ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалене робоче місце ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00

Середа  з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця: з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Кодекси, Закони України

Закони України:

- «Про адміністративні послуги»;

- «Про місцеве самоврядування в Україні»

- «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР.

- Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI;

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України:

- від 01.10.2014 № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб», зі змінами;

- від 22.09.2016 № 646 «Про затвердження Порядку створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб», зі змінами »

- від 29.04.2022 № 495 «Деякі заходи з формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб

- від 31.03.2004 № 422 «Про затвердження Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання та Порядку надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.12.2016  № 1610 «Про затвердження форми Заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 Рішення виконавчого комітету від 20.10.2022 №1140 «Про організацію ведення обліку внутрішньо переміщених осіб, що потребують надання житлового приміщення з фонду житла для тимчасового проживання»

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява  фізичної або юридичної особи

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, що потребують надання житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання.

  1. Заява встановленої форми.
  2. Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

У разі подання заяви уповноваженим представником внутрішньо переміщеної особи пред’являються документи, що посвідчують особу представника, та довіреність.

  1. Довідка внутрішньо переміщеної      

особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та відповідні довідки членів сім’ї (за наявності).

  1. Документи видані органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо).
  2. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України).
  3. Документи, що підтверджують підстави пріоритетності в наданні внутрішньо переміщеним особам житлових приміщень із фонду.

Факт знищення або пошкодження житла, яке призвело до неможливості його використання за призначенням, підтверджується особистою заявою заявника та членів його сім’ї.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи пред’являються заявником особисто або уповноваженим представником на основі письмової довіреності, завіреної в установленому законом порядку та після сканування адміністратором ЦНАПу повертаються суб’єкту звернення.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

1-й робочий день після подання заяви.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Неподання необхідного пакета документів (крім випадків, коли такі документи були знищені або пошкоджені, що підтверджується відповідною заявою громадянина).
  2. Виявлення в поданих документах недостовірної інформації.
  3. Невідповідність документів  вимогам  чинного  законодавства України.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Письмове повідомлення заявнику щодо взяття внутрішньо переміщеної особи на облік громадян, що потребують житла для тимчасового проживання у відповідності до наказу начальника відділу квартирного обліку та нерухомості, або мотивована письмова відмова у взятті на такий облік.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник може отримати особисто або через законного представника в ЦНАП, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). 

16.

Зразок заяви на отримання адміністративної послуги

Додається


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь