Пошук

Адміністративна послуга 00169

Дата: 04.10.2024 11:46
Кількість переглядів: 82

ЗАТВЕРДЖЕНО                        

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 17 липня 2024 року №

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги

00169

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження ЦНАП

 

Центральне відділення ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

Віддалене робоче місце ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

 

Центральне відділення ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00

Середа  з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця: з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти,

веб-сайт ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Кодекси, Закони України

Закони України:

- «Про адміністративні послуги»;

- «Про місцеве самоврядування в Україні»

- «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»

5

 

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України:

- від 01.10.2014 № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб», зі змінами;

- від 22.09.2016 № 646 «Про затвердження Порядку створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб», зі змінами

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.12.2016  № 1610 «Про затвердження форми Заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява, наявність відповідного пакета документів

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 

І Для повнолітніх осіб:

  1. заява*  за встановленою формою;
  2.  документ, що підтверджує факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення (за необхідності) (військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби;
  3.  Пред'являються оригінали документів:

- паспорта громадянина України, або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтва про народження дитини;

  1. За відсутності документа, що підтверджує факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення:

- документи, фото-, відеоматеріали, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення;

- трудова книжки;

- документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно;

- свідоцтво про базову загальну середню освіту;

- атестат про повну загальну середню освіту;- документ про професійно-технічну освіту (за наявності);

- документ про вищу освіту (науковий ступінь) (за наявності);

ІІ Для неповнолітніх осіб:

  1. заява* за встановленою формою (з пред'явленням оригіналу документа, що посвідчує особу законного представника дитини);
  2. копія свідоцтва про народження дитини;
  3. довідка з місця навчання (за наявності);
  4. рішення районної, районної у мм. Києві чи Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
  5. один з документів в залежності від обставин (що підтверджує родинні стосунки між дитиною та заявником; що підтверджує повноваження особи як законного представника, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей, в якому дитина перебуває на повному державному забезпеченні, та документ, що підтверджує факт зарахування дитини до такого закладу

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та пакет документів подаються в Центр (через віддалене робоче місце) особисто

10

Платність /безоплатність адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

До 15 робочих днів

12

Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги

1. Невідповідність вмісту наданого пакета документів вимогам чинного законодавства.

2. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

3. Відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення.

4. Заявник втратив документи, що посвідчують особу (до їх відновлення).

5. У документі заявника, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення.

6. Докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, не підтверджують такого факту.

13

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

14

Спосіб отримання результату надання послуги

Особисто

15

Примітка

* У разі наявності в заявника паспорта у вигляді ID-картки, в заяві обов'язково зазначається номер запису (13 цифр) та код органу, що видав паспорт (4 цифри)


« повернутися до розділу «Послуги соціального характеру»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь