Адміністративна послуга 01196
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
інформаційна картка адміністративної послуги
01196
Продовження строку дії посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
|||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральне відділення ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
4. |
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання АП (пункти, статті, розділи тощо, назва та реквізити законодавчих актів) |
1. Ст.13 Закону України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року N2402- III. 2. Закон України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI. 3.Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 року №209 «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї». 4. Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 29.06.2010 року №1947 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї». 5. Лист Міністерства соціальної політики України від 29.05.2019 року № 338/0/188- 19. |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява фізичної або юридичної особи |
|
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
|
|
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто заявником або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою |
|
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
|
9. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10-ти робочих днів після подання документів. |
|
10. |
Результат надання адміністративної послуги |
Продовжене посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї (у разі відсутності бланків посвідчень – довідка про статус батьків багатодітної сім’ї, про статус дитини з багатодітної сім’ї), відмова у продовженні строку дії посвідчення, або скасований статус батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
|
11. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто заявником або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу ( рекомендованим листом) |
|
12. |
Перелік підстав для відмови у наданні АП,зупинення розгляду документів |
1.Подання недостовірної інформації 2.Неповний пакет документів. |
|
13. |
Зразок заяви на отримання адміністративної послуги |
Додається |