Адміністративна послуга 02099
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02099
НАДАННЯ ЗГОДИ НА РОЗМІЩЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА, СЕЛИЩА, МІСТА МІСЦЬ ЧИ ОБ’ЄКТІВ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ТА ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ, СФЕРА ЕКОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЯКИХ ВКЛЮЧАЄ ВІДПОВІДНУ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНУ ОДИНИЦЮ
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
|||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділів |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділів
|
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні – субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
4. |
Закони України |
Закон України «Про відходи» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
|
|
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Особисте звернення фізичної особи або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) |
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- заява; - висновки санітарно-епідеміологічної експертизи щодо об’єктів поводження з відходами; - відомості про склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь їх небезпечності; - довідка про нормативно допустимі обсяги утворення відходів; - довідка про обсяги токсичних відходів та обсяги утворення, використання і поставку відходів; - довідка про питомі показники утворення відходів; - копії чинних договорів (контрактів) про передачу відходів іншим власникам; - проект ліміту на утворення та розміщення відходів на 3 роки, підписаний керівником |
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга безоплатна |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів 2. Подання документів, що містять недостовірні відомості |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів; 2. Відмова у надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) |
|