Адміністративна послуга 02474
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
Від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 02474
ВНЕСЕННЯ ДО РЕЄСТРУ БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ У ДЕКЛАРАЦІЇ ІЗ ВИПРАВЛЕННЯМ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ПОДАНІЙ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ’ЄКТА З НЕЗНАЧНИМИ НАСЛІДКАМИ (СС1)
Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ
(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)
Інформація про Центр надання адміністративних послуг |
||
Найменування |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
|
1. |
Місцезнаходження |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи |
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні – субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», стаття 391, 39. |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»; постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р « Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», ідентифікатор 02474. |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг. |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1) за формою, визначеною додатком 3 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови КМУ від 08 вересня 2015 р. № 750), із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін. Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються за вибором замовника: - в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням (рекомендованим листом) з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг; - через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія». |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно. |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Три робочих дні. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відсутні1. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення інформації, зазначеної у декларації з виправленням технічної помилки у поданій декларації до Реєстру будівельної діяльності |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється: - через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua); - через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»; - за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи. |
16. |
Примітки |
1Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 261 Закону, є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що |