Адміністративна послуга 00069
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00069
З державної реєстрації земельної ділянки з видачею витягу з
Державного земельного кадастру
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про Центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральний офіс ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалені робочі місця ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 8.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральний офіс ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
2. |
Закони України |
Стаття 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» |
3. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Пункти 109, 110, 110-1, 110-2, 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
4. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію земельної ділянки |
5. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
|
8. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію земельної ділянки з доданими документами подається відповідним сертифікованим інженером-землевпорядником від імені замовника з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру |
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру |
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує згоду органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, фізичної чи юридичної особи про поділ, об’єднання земельних ділянок, з нотаріально засвідченою справжністю підпису на такому документі - у разі, коли відповідно до закону поділ, об’єднання земельних ділянок здійснюються за погодженням з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, фізичними чи юридичними особами) та/або не відповідають вимогам законодавства 2. Знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини |
12. |
Результат надання адміністративної послуги
|
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки Рішення про відмову у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки |
13. |
Способи отримання відповіді (результату)
|
За бажанням заявника видається у паперовій формі зазначеним у заяві центром надання адміністративних послуг або надсилається в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку на адресу веб-сторінки Держгеокадастру, за якою здійснювалося подання заяви |