Адміністративна послуга 00079
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00079
внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральний офіс ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалені робочі місця ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 8.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП |
Центральний офіс ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Статті 28, 32 Закону України «Про Державний земельний кадастр» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Пункти 69–75, 77–79, 102, 104, 105 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява про внесення відомостей (змін до них) |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, рішенням якого затверджена документація із землеустрою, містобудівна документація, які є підставою для внесення відомостей про ці обмеження до Державного земельного кадастру, про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)* 2. Документація із землеустрою, яка згідно з пунктом 102 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051, є підставою для внесення до Державного земельного кадастру відомостей про такі обмеження, а саме: схеми землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій; проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів; проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); інша документація із землеустрою відповідно до статті 25 Закону України "Про землеустрій"; договір; рішення суду; робочі проекти землеустрою; проекти створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду; технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель; технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів; матеріали, за якими відповідно до законодавства, що діяло на момент їх розроблення, здійснювалося встановлення обмежень у використанні земель, визначених відповідно до Закону України “Про охорону культурної спадщини” і встановлених частиною сьомою статті 47 Закону України “Про землеустрій” до набрання чинності Законом України від 28 квітня 2021 р. № 1423-ІХ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин” (у разі коли з таких матеріалів неможливо встановити дійсні межі зазначених обмежень, такі відомості вносяться до Державного земельного кадастру на підставі науково-проектної документації у сфері охорони культурної спадщини, передбаченої Законом України “Про охорону культурної спадщини”, а до її розроблення - технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини). Документація із землеустрою, технічна документація з оцінки земель в електронній формі засвідчуються шляхом накладення електронного підпису сертифікованого інженера-землевпорядника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, з використанням кваліфікованої електронної позначки часу 3. Електронний документ |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява разом з документацією із землеустрою або технічною документацією оцінки земель в електронній формі, електронним документом надсилається в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру Подання заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою чи документацією із оцінки земель здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою чи оцінки земель |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
14 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви у структурному підрозділі Головного управління Держгеокадастру |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання заявником документів не в повному обсязі 2. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель, який надається на підтвердження внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами Рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Надсилається заявникові в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку на вказану у заяві про внесення відомостей (змін до них) адресу електронної пошти або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру, або видається заявнику (уповноваженій особі заявника) центром надання адміністративних послуг |
16. |
Примітка |
*Форма заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру наведена у додатку до інформаційної картки адміністративної послуги |