Інформація про центр надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження ЦНАП
|
ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалені робочі місця ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Центральний офіс ЦНАП:
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00
Середа з 9.00 до 19.00
Без перерви на обід.
Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 16.00
Перерва на обід: з 13.00 до 13.48
Вихідні дні - субота, неділя
|
3.
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт ЦНАП
|
ЦНАП:
Тел. (0462) 68-02-08
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Нормативні документи, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
1. Земельний кодекс України, статті 127, 128.
2. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3. Закон України «Про адміністративні послуги».
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
5.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Заява (клопотання) одержувача адміністративної послуги.
|
6.
|
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби – інформація про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
|
1. Заява відповідного зразка (клопотання).
2.Копія доручення у разі подання заяви (клопотання) представником.
3. Копія паспорта громадянина України та ідентифікаційного номера, копії установчих документів для юридичних осіб.
4. Документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою ( за необхідності ).
5. Документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці ( у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд).
6. Копія свідоцтва про реєстрацію постійного представництва з правом ведення господарської діяльності на території України – для юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства іноземної держави.
|
7.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
У паперовій формі заява (клопотання) подається заявником особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом ).
|
8.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
безоплатно
|
9.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Місячний термін або на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку
|
10.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Надання недостовірних даних в заяві (клопотанні) та поданих документах.
2. Надання документів не в повному обсязі.
3. Якщо щодо суб’єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності.
4. Встановлена Земельним кодексом України заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність.
5. Відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
6. Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у наданні адміністративної послуги.
|
11.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
1. Рішення про продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності. Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
2. Рішення про відмову у продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності.
|
12.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення невідкладно у день надходження вихідного пакета документів до ЦНАП у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів.
Отримання результату – особисто (у тому числі уповноваженим представником суб’єкта звернення) у ЦНАП або у спосіб, передбачений законодавством України і прийнятний для суб’єкта звернення.
|
13.
|
Примітка
|
|