Адміністративна послуга 02418
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
інформаційна картка адміністративної послуги
02418
Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій,спричинених військовою агресією Російської Федерації
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральне відділення ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.03.2022 р. № 380 «Про збір, обробку та облік інформації про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації». |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи; 2) реєстраційний номер облікової картки платника податків особи або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному державному органу і мають відмітку в паспорті), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності); 3) контактні дані особи (номер телефону, адреса електронної пошти); 4) відомості про нерухоме майно: - тип нерухомого майна; - загальну площу нерухомого майна. У разі відсутності точної інформації щодо загальної площі нерухомого майна зазначається орієнтовна площа; - адресу (місцезнаходження) нерухомого майна; - інформацію про те, що нерухоме майно є об’єктом культурної спадщини (у разі потреби); -інші технічні характеристики нерухомого майна (за наявності); - форму власності нерухомого майна; - наявність/відсутність статусу пам’ятки культурної спадщини; 5)відомості про кількість осіб, що проживали в нерухомому майні; 6) відомості про пошкодження або знищення нерухомого майна (дата та орієнтовний час настання події, опис пошкодження, зокрема площа пошкодженого нерухомого майна).
Заявник несе відповідальність за достовірність даних наданих в інформаційному повідомленні |
6. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Особисто або через законного представника. 2.Подача інформаційного повідомлення здійснюється незалежно від місця проживання чи перебування заявника-фізичної особи громадянина України, та незалежно від місця розташування пошкодженого нерухомого майна – об’єкта житлової нерухомості. 3.Інформаційне повідомлення подається: - власниками відповідного нерухомого майна або замовниками будівництва щодо об’єктів будівництва; - членами житлово-будівельних (житлових) кооперативів, які викупили квартиру, інше житлове приміщення кооперативу, але не оформили право власності на нього; - особами, які здійснили інвестування та фінансування будівництва об’єктів, щодо яких отримано право на виконання будівельних робіт (зокрема прийнятих в експлуатацію об’єктів, щодо яких не оформлено право власності); - спадкоємцями осіб. |
7. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
8. |
Строк надання адміністративної послуги |
1-й робочий день після подання заяви.
|
9. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Законом не встановлені |
10. |
Результат надання адміністративної послуги |
Зареєстроване інформаційне повідомлення на Порталі Дія. Адміністратор роздруковує зареєстроване інформаційне повідомлення за бажанням особи. |
11. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника в ЦНАП у день подання інформаційного повідомлення. |