Адміністративна послуга 01262
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
інформаційна картка адміністративної послуги
01262
Прийняття рішення про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральне відділення ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання АП (пункти, статті, розділи тощо, назва та реквізити законодавчих актів) |
П.п.3,6 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою КМУ від 05.04.2017 №268. П.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою КМУ від 24.09.2008 №866 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява фізичної або юридичної особи |
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
|
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Законний представник дитини. У разі, коли дитина переміщується без супроводження батьків або осіб, які їх замінюють – її родичі (баба, дід, прабаба, прадід, тітка, дядько, повнолітні брат або сестра), вітчим, мачуха, представник органу опіки та піклування. Дитина, якій виповнилось 14 років, має право самостійно звернутись за наданням статусу |
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
9. |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
10. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
|
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення виконавчого комітету про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів або вмотивована відмова |
12. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто заявником або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу ( рекомендованим листом) |
13. |
Зразок заяви на отримання адміністративної послуги |
Додається |
ЗРАЗОК ЗАЯВИ
Начальнику служби
у справах дітей
Киїнської сільської ради
Оксані Булах
______________________________
(прізвище, ім’я, по батькові заявника)
______________________________
(адреса проживання)
______________________________
(телефон, електронна адреса)
Заява
Прошу надати ___________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові дитини, дата народження)
статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
Я,____________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові заявника )
даю згоду на обробку моїх персональних даних.
________________ _________________ ________________________
(дата) (підпис) (прізвище)
Заповнюється адміністратором:
«_____ »____________________ 202 ____ р. (дата надходження заяви) ______________________________________ (підпис)
|
Реєстраційний номер ___________________
_____________________________________ (ініціали та прізвище адміністратора)
|