Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 00121

Дата: 04.10.2024 13:01
Кількість переглядів: 43

            ЗАТВЕРДЖЕНО                        

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 17 липня 2024 року № 

 

інформаційна картка адміністративної послуги

00121

Установлення статусу, видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження ЦНАП:

Центральне відділення ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалене робоче місце ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00

Середа  з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця: з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання АП (пункти, статті, розділи тощо, назва та реквізити законодавчих актів)

1.Ст.13 Закону України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року N2402-III.

2. Закон України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI.

3.Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 року №209 «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї».

4.Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 29.06.2010 року №1947 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї».

5. Лист Міністерства соціальної політики України від 29.05.2019 року № 338/0/188-19.

Умови отримання адміністративної послуги

5.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява  фізичної або юридичної особи

6.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

  1. Заява одного з батьків про видачу посвідчень.
  2. Копії свідоцтв про народження дітей (у разі народження дитини за межами України - копії свідоцтва про народження дитини із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову).
  3. Копія свідоцтва про шлюб (крім батьків, які не перебувають у шлюбі).
  4. Копії сторінок паспорта батька та матері з даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату його видачі та місце реєстрації ( Копії посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах)
  5. Фотокартки (по одній) батьків та дітей розміром 30 х 40 міліметрів(кольорові або чорно-білі).
  6. Довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки із загальноосвітнього, професійнотехнічного чи вищого навчального закладу або копія довідки з навчального закладу з перекладом на українську мову, вірність якого засвідчена нотаріусом у разі навчання дитини за межами України (для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання).
  7. У разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - один із документів, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; витяг з реєстру територіальної громади, що підтверджує відомості про місце проживання заявника та дитини, у паперовій або електронній формі; копія судового наказу/рішення суду про стягнення аліментів, у якому зазначено місце проживання дитини; копія висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України; копія акта обстеження умов проживання, виданого службою у справах дітей; копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька (матері) недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері; копія свідоцтва про народження дитини - у разі внесення до актового запису цивільного стану змін у зв’язку з усиновленням такої дитини)

7.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява одного з батьків відповідно до місця реєстрації з необхідним пакетом документів для отримання послуги або через законного представника в ЦНАП, відпрленням рекомендованим листом

8.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

9.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10-ти робочих днів після подання документів.

10.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Подання неповного пакету документів
  2. Неточна або неповна інформація, що міститься в документах.
  3. Посвідчення вже видавалися.

11.

Результат надання адміністративної послуги

Посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї (у разі відсутності бланків посвідчень – довідка про статус батьків багатодітної сім’ї, про статус дитини з багатодітної сім’ї) або вмотивована відмова з вхідним пакетом документів.

12.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом), електронною поштою

13.

Зразок заяви на отримання адміністративної послуги

Додається

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

 

 

______________________________

(прізвище, ім’я, по батькові заявника)

______________________________

(адреса проживання)

______________________________

(телефон, електронна адреса)

 

 

Заява

 

Прошу надати __________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові дитини, дата народження)

статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

 

Я,____________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові заявника )

даю згоду на обробку моїх персональних даних.

 

 

 

 

________________                   _________________                     ________________________

          (дата)                                        (підпис)                                                 (прізвище)

 

 

 

 

Заповнюється адміністратором:

 

«_____ »____________________ 202 ____ р.

                 (дата надходження заяви)

______________________________________

(підпис)

 

 

Реєстраційний номер ___________________

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________

(ініціали та прізвище адміністратора)

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь