Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження ЦНАП:
|
Центральне відділення ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Центральне відділення ЦНАП:
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00
Середа з 9.00 до 19.00
Без перерви на обід.
Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 16.00
Перерва на обід: з 13.00 до 13.48
Вихідні дні - субота, неділя
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
ЦНАП
|
Центральне відділення ЦНАП:
Тел. (0462) 68-02-08
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Факт народження дитини
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);
копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
копія рішення про встановлення опіки (для опікунів)
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при народженні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.
У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви органом соціального захисту населення
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.
Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається, надсилається поштою, або через електронний кабінет одержувачу
|