Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження ЦНАП:
|
Центральне відділення ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Центральне відділення ЦНАП:
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00
Середа з 9.00 до 19.00
Без перерви на обід.
Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 16.00
Перерва на обід: з 13.00 до 13.48
Вихідні дні - субота, неділя
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
ЦНАП
|
Центральне відділення ЦНАП:
Тел. (0462) 68-02-08
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);
копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;
копія свідоцтва про народження дитини;
довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини (для дітей, над якими встановлено опіку чи піклування і які є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, – видана органом реєстрації довідка, в якій зазначено статус дитячого навчального закладу та за які кошти він фінансується, а також підтверджено факт перебування в ньому дітей);
довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (у разі одержання пенсії на дитину органи соціального захисту населення використовують відомості про розмір пенсії, що надійшли від органів Пенсійного фонду України на електронних носіях інформації);
медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку;
письмова заява опікуна чи піклувальника про одержання (неодержання) аліментів – у разі неможливості одержання довідки про розмір аліментів від органів державної виконавчої служби, розташованих на тимчасово окупованій території України та в районі проведення антитерористичної операції
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Перебування дитини на повному державному утриманні;
середньомісячний розмір призначених пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, одержаних на дитину за попередні дванадцять календарних місяців, перевищує 2,5 прожиткових мінімуми для дитини відповідного віку або 3,5 прожиткових мінімуми для дитини з інвалідністю;
подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.
Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу
|