Адміністративна послуга 00141
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
інформаційна картка адміністративної послуги
00141
Видача довідки для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закон України |
Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII |
5. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.09.2015 № 946 “Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6. |
Підстава для отримання |
Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” |
7. |
Перелік необхідних документів |
Заява особи з інвалідністю або її законного представника; копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження); копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816 одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю розміром 3,5 х 4,5 см |
8. |
Спосіб подання документів |
Особисто заявником або уповноваженою особою |
9. |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
10. |
Строк надання |
5 робочих днів з дня заяви структурними підрозділами соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчими органами міських рад |
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні послуг |
Подання недостовірних даних; виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги |
12. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг |
13. |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
Особисто заявником або уповноваженою ним особою |