Пошук

Адміністративна послуга 00236

Дата: 24.10.2024 13:08
Кількість переглядів: 50

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Киїнської сільської ради

15 травня 2024 року №

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00236

ВИДАЧА ДОКУМЕНТІВ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В РЕЄСТРАЦІЙНІЙ СПРАВІ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ, ГРОМАДСЬКОГО ФОРМУВАННЯ, ЩО НЕ МАЄ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ,

ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження ЦНАП:

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                            с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Закон України «Про адміністративні послуги»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019  №1137 «Питання Єдиного державного веб – порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969

Наказ Міністерства юстиції України від 09.04.2021 №1318/5  «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації статутів територіальних громад, юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців»

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Запит фізичної особи або юридичної особи, які бажають отримати документи з реєстраційної справи юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, або уповноваженої особи (далі – заявник)

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Запит про надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця;

документ, що підтверджує внесення плати за отримання відповідних відомостей.

Під час прийняття запиту заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

У разі якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі)

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі запит подається заявником особисто.

2. В електронній формі запит подається з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, а щодо послуг, надання яких зазначений вебпортал не забезпечує, – через портал електронних сервісів

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За одержання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в паперовій формі справляється плата в розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За одержання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в електронній формі справляється плата в розмірі 75 відсотків плати, встановленої за надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в паперовій формі.

Плата справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подається запит про надання документів, що містяться в реєстраційній справі, та округлюється до найближчих 10 гривень

10.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Стаття 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 24 годин після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів

12.

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Не подано документ, що підтверджує внесення плати за отримання відповідних відомостей або плата внесена не в повному обсязі

13.

Результат надання адміністративної послуги

Надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця

14.

Способи отримання відповіді (результату)

У такий самий спосіб, у який подано запит

 

 


« повернутися до розділу «Реєстрація бізнесу»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь