Адміністративна послуга 00194
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00194
ВИДАЧА ДОЗВОЛУ НА ПОРУШЕННЯ ОБ’ЄКТІВ БЛАГОУСТРОЮ
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та /або центру надання адміністративних послуг |
|||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи
|
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні – субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
4. |
Закони України |
Ст.26-1, ст.34 „Про благоустрій населених пунктів“ |
|
5. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
------------------- |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
6. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Проведення земляних робіт, як планових, так і по аварійності є підставою для отримання ордера на проведення земляних робіт |
|
7. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послугих |
1. Робочий проект, попередньо виготовлений і затверджений у відповідній установі або організації (наприклад – для прокладання водопроводу або каналізації замовляється технічна документація та затверджується комунальним підприємством Новоград-Волинської міської ради „Виробниче управління водопровідно - каналізаційного господарства“); 2. Гарантійний лист про своєчасне і якісне виконання пошкоджених елементів благоустрою. 3. Заява юридичної чи фізичної особи. 4. Гарантійна заявка від підрядної організації (для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців); 5. Договір (гарантійний лист) про відновлення асфальтного покриття від організації, яка його відновить (в разі його порушення); 6. Графік проведення робіт (для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців); 7. Дозвіл про початок проведення будівельних робіт (копія). |
|
8. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги. |
Особисто або через уповноважену особу, поштою або за допомогою інших засобів зв’язку через Центр надання адміністративних послуг. |
|
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
|
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 днів |
|
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Подання замовником неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу згідно із встановленим переліком. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах. |
|
12. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою (ордера на проведення земляних робіт) |
|
13. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або уповноваженою особою. |
|