Адміністративна послуга 00134
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
Від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 00134
ВНЕСЕННЯ ДО РЕЄСТРУ БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ У ЗАЯВІ ПРО ПРИПИНЕННЯ ПРАВА, НАБУТОГО НА ПІДСТАВІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОЧАТОК ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ НА ОБ’ЄКТАХ З НЕЗНАЧНИМИ НАСЛІДКАМИ (СС1)
Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ
(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)
Інформація про Центр надання адміністративних послуг |
|||
Найменування |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
||
1. |
Місцезнаходження |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи |
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні – субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
|||
4. |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» Закон України «Про адміністративні послуги». |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт»; постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р « Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», ідентифікатор 00134. |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Відсутні. |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
|
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг. |
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Для отримання адміністративної послуги подається: - повідомлення щодо виконання підготовчих робіт, за формою, визначеною додатком 1 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 747); - копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно); - копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту. Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження |
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються за вибором замовника: - в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням (рекомендованим листом) з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг; - через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія». |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга с безоплатною. |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Автоматично / п’ять робочих днів |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відсутні |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення інформації, зазначеної у повідомленні, до Реєстру будівельної діяльності |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється: - через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua); - через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»; - за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи. |
|
16. |
Примітки |
Підготовчі роботи можуть здійснюватися на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт.
1У разі виявлення недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні, які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до закону, замовник повідомляється про це письмово в паперовій або електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія». У такому разі замовник подає повідомлення з виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін. |