Адміністративна послуга 01263
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
Від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 01263
РЕЄСТРАЦІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ САМОЧИННО ЗБУДОВАНОГО ОБ’ЄКТА, НА ЯКЕ ВИЗНАНО ПРАВО ВЛАСНОСТІ ЗА РІШЕННЯМ СУДУ
Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ
(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)
Інформація про Центр надання адміністративних послуг |
|||
Найменування |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
||
1. |
Місцезнаходження |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи |
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні – субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
|||
4. |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» Закон України «Про адміністративні послуги». |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2015 р. № 750) «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»; постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р « Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», ідентифікатор 01263. |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Відсутні. |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
|
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг. |
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Для отримання адміністративної послуги подається: - декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду за формою, визначеною додатком 5 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2015 р. № 750); - копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно); - копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду(не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту. Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження. |
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються за вибором замовника: - в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг; - через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія». |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга с безоплатною. |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Автоматично / десять робочих днів |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відсутні |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення інформації, зазначеної у декларації, до Реєстру будівельної діяльності |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється: - через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua); - через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»; - за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи. |
|
16. |
Примітки |
1У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених законодавством вимог декларація повертається замовнику (його уповноваженій особі). Після усунення недоліків, що спричинили повернення декларації, замовник (уповноважена ним особа) може повторно звернутися для реєстрації декларації. |