Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 01189

Дата: 24.10.2024 12:29
Кількість переглядів: 20

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради

Від 17 липня 2024 року №

 

 

ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 01189

ВНЕСЕННЯ ДО РЕЄСТРУ БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ У ПОВІДОМЛЕННІ ПРО ЗМІНУ ДАНИХ У ЗАРЕЄСТРОВАНІЙ В УСТАНОВЛЕНОМУ ПОРЯДКУ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПОЧАТОК ВИКОНАННЯ ПІДГОТОВЧИХ РОБІТ

 

Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ

(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)

Інформація про Центр надання адміністративних послуг

Найменування

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

1.

Місцезнаходження

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                 с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                           с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні – субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України  «Про регулювання  містобудівної діяльності»

Закон України «Про адміністративні послуги».

5.

Акти Кабінету Міністрів

України

Постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт»;

постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р « Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», ідентифікатор 01189.

6.

Акти центральних органів

виконавчої влади

Відсутні.

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

8.

Підстава для одержання

адміністративної послуги

Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до

них

Для отримання адміністративної послуги подається повідомлення щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті за формою, визначеною додатком 1 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 747), із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються за вибором замовника:

- в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг;

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія».

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга с безоплатною.

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом трьох робочих днів з дня надходження повідомлення

13.

Перелік підстав для відмови у

наданні адміністративної послуги

Відсутні.

14.

Результат надання

адміністративної послуги

Внесення інформації, зазначеної у повідомленні, до Реєстру будівельної діяльності.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється:

- через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua);

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»;

- за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи.

16.

Примітки

1Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 261 Закону, є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь