Пошук

Адміністративна послуга 01873

Дата: 24.10.2024 12:32
Кількість переглядів: 61

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради

Від 17 липня 2024 року №

 

 

ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

01873

ВНЕСЕННЯ ДО РЕЄСТРУ БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ У ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНИХ (САДИБНИХ) ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ, САДОВИХ, ДАЧНИХ БУДИНКІВ, ГОСПОДАРСЬКИХ (ПРИСАДИБНИХ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД, БУДІВЕЛЬ І СПОРУД СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) НАЛЕЖАТЬ ДО ОБ’ЄКТІВ З НЕЗНАЧНИМИ НАСЛІДКАМИ (СС1), ЗБУДОВАНІ НА ЗЕМЕЛЬНІЙ ДІЛЯНЦІ ВІДПОВІДНОГО ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ БЕЗ ДОЗВІЛЬНОГО ДОКУМЕНТА НА ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ

 

(щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 500 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 500 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року розташованих за межами населених пунктів і на території кількох адміністративно-територіальних одиниць, а також щодо обєктів, розташованих у межах населених пунктів, на території яких сільські, селищні, міські ради не утворили виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю)

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

 

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні – субота,  неділя

 

Інформація щодо режиму роботи

 

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

 

Місцезнаходження

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                 с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                           с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

 

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

 

Закони України

Закон України  «Про регулювання  містобудівної діяльності»

Закон України «Про адміністративні послуги».

 

Акти Кабінету Міністрів

України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р « Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», ідентифікатор 01873

 

Акти центральних органів

виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03 липня 2018 р. № 158 «Про затвердження Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 року за № 976/32428.

 

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

 

Умови

отримання адміністративної послуги

 

Підстава для одержання

адміністративної послуги

Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг.

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для отримання адміністративної послуги подається:

- декларація про готовність об’єкта до експлуатації за формою, визначеною у додатку до Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівельні споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Мінрегіону від 03 липня 2018 р. № 158;

- копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт (не додається у разі подання декларації через електронний кабінет);

- копія технічного паспорта, складеного до 01 грудня 2021 року, відомості про який внесені виконавцем до Реєстру будівельної діяльності (не додається у разі подання декларації через електронний кабінет);

*Технічні паспорти, складені до 31 серпня 2018 року щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 500 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.

 

- звіт про технічне обстеження (крім випадків прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 500 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно);

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються за вибором замовника:

- в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням (рекомендованим листом) з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг;

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія».

 

Платність (безоплатність) надання адміністративної

послуги

Безоплатно.

 

Строк надання

адміністративної послуги

Автоматично / десять робочих днів.

 

Перелік підстав для відмови у

наданні адміністративної послуги

Відсутні1.

 

Результат надання

адміністративної послуги

Внесення інформації, зазначеної у декларації до Реєстру будівельної діяльності.

 

Способи отримання відповіді (результату)

Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється через:

- портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua);

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»;

- за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи.

 

 

 

 

 
 

« повернутися до розділу «Інші питання місцевого значення»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь