Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 02423

Дата: 24.10.2024 12:33
Кількість переглядів: 20

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради

Від 17 липня 2024 року №

 

ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 02423

 

ВНЕСЕННЯ ДО РЕЄСТРУ БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ У ДЕКЛАРАЦІЇ ІЗ ВИПРАВЛЕННЯМ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ПОДАНІЙ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНИХ (САДИБНИХ) ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ, САДОВИХ, ДАЧНИХ БУДИНКІВ, ГОСПОДАРСЬКИХ (ПРИСАДИБНИХ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД, БУДІВЕЛЬ І СПОРУД СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) НАЛЕЖАТЬ ДО ОБ’ЄКТІВ З НЕЗНАЧНИМИ НАСЛІДКАМИ (СС1), ЗБУДОВАНІ НА ЗЕМЕЛЬНІЙ ДІЛЯНЦІ ВІДПОВІДНОГО ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ БЕЗ ДОЗВІЛЬНОГО ДОКУМЕНТА НА ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ

Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ

(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)

Інформація про Центр надання адміністративних послуг

Найменування

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

1.

Місцезнаходження

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                          с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                           с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні – субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», стаття 391, пункт 9 розділу V «Прикінцеві положення».

5.

Акти Кабінету Міністрів

України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р « Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», ідентифікатор 02423;

6.

Акти центральних органів

виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03 липня 2018 р. № 158 «Про затвердження Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до обєктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 року за № 976/32428.

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

8.

Підстава для одержання

адміністративної послуги

Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до

них

Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність обєкта до експлуатації за формою, визначеною у додатку до Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівельні споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до обєктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Мінрегіону від 03 липня 2018 р. № 158;

Якщо документи подаються особисто, замовник предявляє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються за вибором замовника:

- в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням (рекомендованим листом) з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг;

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія».

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом двох робочих днів з дня отримання від замовника декларації.

13.

Перелік підстав для відмови у

наданні адміністративної послуги

Відсутні1.

14.

Результат надання

адміністративної послуги

Внесення інформації, зазначеної у декларації з виправленням технічної помилки у поданій декларації до Реєстру будівельної діяльності

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється:

- через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua);

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»;

- за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи.

16.

Примітки

1Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику декларацію та подані документи на доопрацювання з обґрунтуванням усіх причин та рекомендаціями щодо їх усунення у строк, передбачений для її реєстрації, якщо декларацію подано чи оформлено з порушенням вимог, установлених цим Порядком, у тому числі у разі виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, недостовірних відомостей у поданих документах.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь