Електронний кабінет роботодавця
Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів, використовує у своїй роботі сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця».
«Електронний кабінет роботодавця» — інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.
Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:
- на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція);
- після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації;
- після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме та переглянути:
- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;
- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;
- стан укомплектування заявлених вакансій;
- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;
- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.
Шановні роботодавці, для допомоги в реєстрації електронного кабінету звертайтеся до фахівців Чернігівської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості за телефонами:
(0462) 60-64-35, (0462) 60-64-36