Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 02216

Дата: 26.03.2024 13:11
Кількість переглядів: 52

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

02216

БЕЗОПЛАТНЕ ПОХОВАННЯ ПОМЕРЛИХ (ЗАГИБЛИХ) ОСІБ, ЯКІ МАЮТЬ ОСОБЛИВІ ЗАСЛУГИ ТА ОСОБЛИВІ ТРУДОВІ

ЗАСЛУГИ ПЕРЕД БАТЬКІВЩИНОЮ, УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ, ПОСТРАЖДАЛИХ УЧАСНИКІВ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ

І ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ

 

Центр надання адміністративних послуг Киїнської сільської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження ЦНАП:

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                             с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                             с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00

Середа  з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про поховання та похоронну справу” від 10.07.2003 № 1102-IV

Закон України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту від 22 жовтня 1993 року3551-XII

Закон України Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні від 16 грудня 1993 року № 3721-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни” від 28 жовтня 2004 року № 1445

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку поховання на території України громадянина, померлого на території іноземної держави, та опису зразка надгробка, що безоплатно споруджується на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі трудові заслуги перед Батьківщиною” від 17.12.2003 № 1963

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання соціальної допомоги особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною” від 16.03.2016 № 272

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення особи щодо безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява особи, яка здійснила поховання та звернулася за відшкодуванням витрат.
  2. Копію договору-замовлення про організацію та проведення поховання.
  3. Копії документа, що посвідчує особу замовника.
  4. Копію свідоцтва про смерть.
  5. Копію документа, що підтверджує статус особи померлого.
  6. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
  7. Акт виконаних робіт.
  8. Розрахунок витрат на безоплатне поховання.
  9. Довідка про відкриття поточного рахунку в Уповноваженому банку (за бажанням заявника).

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або уповноваженою особою:

до центру надання адміністративних послуг;

до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги

13

Результат надання адміністративної послуги

Організація та проведення ритуалу поховання, отримання документів про поховання, отримання відшкодування витрат за здійснене поховання

14

Способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується у центрі надання адміністративних послуг

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь