Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00040

Дата: 27.03.2024 11:21
Кількість переглядів: 20

                                                                                                 

                   

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00040

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПЕРЕБУВАННЯ

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

                                              Інформація про центр надання адміністративної послуги

 1.

Місцезнаходження ЦНАП:

Центральний офіс ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,               с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

 2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

 3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

 

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

         Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 4.

Закони України

1.    Закон України «Про адміністративні послуги»

2. Закон України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні” ст.9

3.Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» 37 (1)

4. Закон України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту" стаття 20

 5.

Нормативні документи, що регулюють надання послуги

Постанова КМУ від 07.02.2022 №265 "Порядок декларування та реєстрації місця проживання (перебування)"

                                     Умови отримання адміністративної послуги

 6.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява особи або її законного представника.

 

 7.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них.

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1) заяву за формами відповідно до

постанови КМУ від. 02.03.2016 № 207;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце перебування. Якщо дитина не досягла              16 років, подається

свідоцтво про народження.

3) документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі, — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на

реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання

особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та

соціального захисту особи, — довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі

соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою згідно з додатком 9 постанови КМУ від. 02.03.2016 №

207, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

4) заяву про зняття із

задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи за формою згідно з додатком 11 постанови КМУ від. 02.03.2016 №207 (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно

із зняттям із задекларованого/зареєстрованого попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених

документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини —

батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних

представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами

місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органуопіки та піклування).

Реєстрація місця перебування осіб, що звернулися за захистом в Україні із заявою за формою згідно з додатком 8 постанови

КМУ від. 02.03.2016 № 207, здійснюється на підставі вищезазначених документів (крім квитанції про сплату адміністративного збору). Відомості про реєстрацію місця перебування вносяться до довідки про звернення за захистом в

Україні, зразок якої затверджується наказом МВС.

У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації

місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

 8.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги з оформлення реєстрації місця проживання/ перебування звертається до  центру надання адміністративних послуг відповідно до реєстрації місця проживання. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена органом реєстрації з одночасним зняттям з

попереднього місця проживання.

  9.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Адміністративна послуга безоплатна.

 

 

 10.

Строк надання адміністративної послуги

В день подання особою документів.

 

 

 

 11.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.                         

Орган реєстрації відмовляє у внесенні назви вулиці, якщо:

- особа не подала необхідних документів або інформації;

- у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані  документи є недійсними;

-   звернулася особа, яка не досягла 14 років.

Рішення про відмову у внесенні назви вулиці приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

 12.

 Результат надання адміністративної послуги                

Внесення відомостей про реєстрацію місця

проживання/перебування до паспортного документу/ довідки про звернення за захистом в Україні.

 13.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через уповноважену особу.

 14.

Примітка

У разі звернення особи для реєстрації місця проживання більше, ніж через 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція –  попередження або накладення штрафу від 1 до 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

За бажанням батьків чи одного з них документи, передбачені  для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

Реєстрація    місця    проживання    новонародженої    дитини здійснюється  також  на  підставі направлених органами соціального захисту  населення даних, що зазначив законний представник, з яким постійно  проживає  дитина,  у  заяві про призначення допомоги при народженні дитини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь