Адміністративна послуга 00038
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00038
ВИДАЧА ВИТЯГУ З РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральний офіс ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалені робочі місця ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральний офіс ЦНАП: Понеділок, вівторок з 8.00 до 16.00 Середа, четвер, п’ятниця з 9.00 до 16.00 Субота з 9.00 до 12.00. Без перерви на обід. Вихідний день - неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 17.00 Перерва на обід: з 13.00 до 14.00 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральний офіс ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
1. Закон України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні" ст. 26 2. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV зі змінами від 10.12.2015 3. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VІ; 4. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР |
5. |
Нормативні документи, що регулюють надання послуги
|
1. Постанова КМУ від 07.02.2022 №265 "Порядок декларування та реєстрації місця проживання (перебування)" 2. Постанова КМУ від 28.12.2020 №1364 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі".
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява особи або її законного представника. |
7. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них. |
заява; паспорт, якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження. |
8.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги. |
Заявник для одержання адміністративної послуги з видачі витягу з реєстру територіальної громади звертається до центру надання адміністративних послуг відповідно до реєстрації місця проживання. |
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Адміністративна послуга безоплатна.
|
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
1календарний день. |
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги. |
Орган реєстрації відмовляє у видачі витягу з реєстру територіальної громади, якщо: - особа не подала необхідних документів; - у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними; - звернулася особа, яка не досягла 14 років. Рішення про відмову у видачі витягу з реєстру територіальної громади приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику. |
12. |
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з реєстру територіальної громади. |
13. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через уповноважену особу.
|
14. |
Примітка |
|
Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Киїнської сільської ради
ЗАЯВА
Відповідно до п. 4 ст. 9 Закону України «Про адміністративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад», прошу надати:
_Витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання
(назва адміністративної послуги)
____________________________________________________________________
(адреса об'єкта)
Суб’єкт звернення
( прізвище, ім’я та по батькові)
адреса суб’єкта звернення
( місце проживання, паспортні дані)
Телефон
Про обробку, використання та зберігання моїх персональних даних у межах, необхідних для отримання адміністративної послуги повідомлений.
« » 20 р.
(ПІБ суб'єкта звернення/уповноваженої особи) (підпис)
Примітка: суб’єкт звернення додає до заяви вхідний пакет документів, який необхідний для отримання адміністративної послуги»