Адміністративна послуга 02099
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 15 листопада 2023 року № 642
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02099
НАДАННЯ ЗГОДИ НА РОЗМІЩЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА, СЕЛИЩА, МІСТА МІСЦЬ ЧИ ОБ’ЄКТІВ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ТА ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ, СФЕРА ЕКОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЯКИХ ВКЛЮЧАЄ ВІДПОВІДНУ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНУ ОДИНИЦЮ
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
|||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділів |
Центральний офіс ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалені робочі місця ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділів
|
Центральний офіс ЦНАП: Понеділок, вівторок з 8.00 до 16.00 Середа, четвер, п’ятниця з 9.00 до 16.00 Субота з 9.00 до 12.00. Без перерви на обід. Вихідний день - неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 17.00 Перерва на обід: з 13.00 до 14.00 Вихідні дні - субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Центральний офіс ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
4. |
Закони України |
Закон України «Про відходи» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
|
|
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Особисте звернення фізичної особи або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) |
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- заява; - висновки санітарно-епідеміологічної експертизи щодо об’єктів поводження з відходами; - відомості про склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь їх небезпечності; - довідка про нормативно допустимі обсяги утворення відходів; - довідка про обсяги токсичних відходів та обсяги утворення, використання і поставку відходів; - довідка про питомі показники утворення відходів; - копії чинних договорів (контрактів) про передачу відходів іншим власникам; - проект ліміту на утворення та розміщення відходів на 3 роки, підписаний керівником |
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга безоплатна |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів 2. Подання документів, що містять недостовірні відомості |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів; 2. Відмова у надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) |
|