Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00263

Дата: 08.04.2024 11:04
Кількість переглядів: 41

   ЗАТВЕРДЖЕНО                       

   рішенням виконавчого комітету

   Киїнської сільської ради          

   17 січня 2024 року № 12

 

інформаційна картка адміністративної послуги

00263

Видача довідки про (не) використання житлових чеків для приватизації  державного житлового фонду

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження ЦНАП

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закони України   «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затверджене наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України 16.12.2009 р. № 396

6.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-------------------

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи.

8.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послугих

1. Заява довільної форми.

2. Копія документа, що посвідчує особу (копії паспортів повнолітніх членів сім’ї, свідоцтва про народження для неповнолітніх членів сім’і.

3. Інші документи за потребою, які не суперечать нормам чинного законодавства України.

 

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються до ЦНАП

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно

11.

Строк надання адміністративної послуги

 15 календарних днів.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність необхідних документів

13.

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про (не) використання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду або вмотивована відмова у видачі довідки

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь