Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00264

Дата: 08.04.2024 11:05
Кількість переглядів: 25

  ЗАТВЕРДЖЕНО                       

  рішенням виконавчого комітету

  Киїнської сільської ради          

  17 січня 2024 року № 12

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги

00264

Видача охоронного свідоцтва (броні) на жиле приміщення державного і громадського жиле приміщення державного і громадського житлового фонду

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

 

Інформація про місце надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження ЦНАП

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Житловий кодекс Української  РСР ст 73-77,

Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні", cт. 30, Закон України «Про звернення громадян», Закон України «Про доступ до публічної інформації», Закон України «Про адміністративні послуги», Закон  України  «Про військово-цивільної  адміністрації»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Ради Міністрів Української РСР від 9 вересня 1985 р. N 342 «Про затвердження Правил бронювання жилих приміщень в Українській РСР»

(Із змінами і доповненнями, внесеними   постановою Ради Міністрів Української РСР від 21 грудня 1990 року № 378, постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 1993 року № 848)

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.01.97 № 44-р «Про бронювання та придбання жилих приміщень для осіб, які мають право на громадянство при поверненні в Україну».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

Розпорядження військово-цивільної адміністрації м.Авдіївка Донецької області  від 04.11.2016 №214 «Про затвердження  складу  громадської  комісії з житлових питань»

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

На звернення фізичних осіб (уповноважених представників)

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Заява про видачу охоронного свідоцтва (броні) на жиле приміщення державного і громадського житлового фонду у довільній формі.

2. Копія трудового договору (при виїзді на роботу за трудовим договором), а в інших випадках - клопотання відповідного підприємства, установи, організації;

3. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та прописку за формою, встановленою для квартирного обліку.

Членом сім'ї, який виїжджає до місця роботи особи, що забронювала жиле приміщення, подається лише заява з зазначенням номера і дати охоронного свідоцтва (броні), раніше виданого на це приміщення.

У разі виїзду члена сім'ї до місця роботи особи, що має право на бронювання жилого приміщення, з якою він раніше разом не проживав, крім заява та довідки з місця проживання, ним подаються:

1. Документ, що стверджує сімейні відносини з особою, до якої він виїжджає;

2. Копія трудового договору (при виїзді на роботу за трудовим договором), або клопотання відповідного підприємства, установи, організації;

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається фізичними особами (або їх уповноваженими представниками)  особисто.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 робочих днів  з дати надходження заяви.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

-Якщо надані документи містять виправлення

-Виявлення в поданих документах недостовірних відомостей.

-Якщо до наймача пред'явлений позов про розірвання чи зміну договору найму цього приміщення або про визнання ордера недійсним.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача охоронного свідоцтва (броні) на жиле приміщення державного і громадського житлового фонду або обґрунтована відмова

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Видається заявнику особисто при наявності паспорту

16.

Примітка

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь