Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00041

Дата: 09.04.2024 09:55
Кількість переглядів: 187

ЗАТВЕРДЖЕНО                                      

 рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 15 листопада 2023 року № 642  

          

              ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

                                                                   00041

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, обєкт незавершеного будівництва

                       

 Відділ «Центр надання адміністративних послуг Киїнської сільської ради»

                      Інформація про центр надання адміністративної послуги

 1.

Місцезнаходження ЦНАП:

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,  с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

 2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

 3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

         Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 4.

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 5.

Акти Кабінету Міністрів України

1.Постанова  Кабінету  Міністрів  України  від  25  грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами);

2.Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року   № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами)

3.Наказ  Міністерства  юстиції  України  від  28  березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598;

4.Наказ  Міністерства  юстиції  України  від  21  листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстровано      у      Міністерстві      юстиції      України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

                                     Умови отримання адміністративної послуги

 6.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява особи або її законного представника.

 7.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них.

заява про державну реєстрацію права власності;

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору  у  повному  обсязі  або  документ,  що  підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору;

документи,  передбачені  частиною  першою  статті  27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого  постановою  Кабінету  Міністрів  України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами).

 8.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1) у паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою;

2) в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг чи інші інформаційні системи (у разі державної реєстрації права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо), будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, – за заявою особи, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб).

  9.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Адміністративна  послуга  надається  платно,  крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 10.

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація права власності прав проводиться у строк,   що   не   перевищує   п’яти   робочих   днів   з   дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченого статтею 31-2  Закону України.

 

 11.

 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.                         

1) заявлене речове право не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7)   після   завершення   строку,   встановленого частиною третьою статті    23    Закону    України    «Про    державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

8) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса;

9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

11) заявник звернувся із заявою про державну реєстрацію права власності щодо майна, що відповідно до поданих для такої реєстрації документів відчужено особою, яка на момент проведення такої реєстрації внесена до Єдиного реєстру боржників, у тому числі за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці.

 12.

 Результат надання адміністративної послуги                

1) прийняття рішення про державну реєстрацію прав;

відкриття розділу в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та/або внесення до відкритого розділу або  спеціального  розділу  Державного  реєстру  речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав;

формування  витягу  з  Державного  реєстру  речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав;

2) рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття.

 13.

Способи отримання відповіді (результату)

Через   центр   надання   адміністративних   послуг   або безпосередньо державним реєстратором.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь