Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00046

Дата: 09.04.2024 10:04
Кількість переглядів: 18

  ЗАТВЕРДЖЕНО                  

  рішенням виконавчого комітету

  Киїнської сільської ради          

  від 15 листопада 2023 року № 642 

          

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00046

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на

нерухоме майно

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження ЦНАП

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та вебсайт

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

Закон України «Про адміністративні послуги»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України  від  25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав  на  нерухоме майно  та  їх  обтяжень»  (зі змінами)

Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року   № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами)

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстровано у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

Наказ Міністерства юстиції України від 24 березня 2021 року № 1080/5  «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника або уповноваженої особи

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява встановленої форми;

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору в повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору

9.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою

 

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно, крім випадків передбачених статтею 34

Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

10.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Стаття 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

10.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративний збір, що визначається у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму у місячному розмірі, встановленому на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи, та округлюється до найближчих десяти гривень.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

11.

Строк надання адміністративної послуги

В день реєстрації заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

12.

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

2) направлення запиту до суду для отримання судового рішення

13.

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1) заявлене речове право, обтяження не підлягають

державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

8) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса;

9) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав

14.

Результат надання адміністративної послуги

1) прийняття рішення про внесення змін;

внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме

майно відповідних змін до відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав;

формування витягу з Державного реєстру речових

прав на нерухоме майно про проведену державну

реєстрацію змін;

2) рішення про відмову у державній реєстрації із

зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або уповноваженою особою у відділі «Центр надання адміністративних послуг»  Киїнської сільської ради

       

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь