Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 01174

Дата: 09.04.2024 10:25
Кількість переглядів: 42

                             ЗАТВЕРДЖЕНО                           

        

         рішенням виконавчого комітету

         Киїнської сільської ради          

         від 15 листопада 2023 року № 642 

          

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

01174

Заборона вчинення реєстраційних дій

 

          Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

                      Інформація про центр надання адміністративної послуги

 1.

Місцезнаходження ЦНАП:

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

 2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

 3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта:

cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта:

cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

         Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 4.

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 5.

Акти Кабінету Міністрів України

1.Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав

на нерухоме майно та їх обтяжень»;

2.Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

3.Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог дооформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації

речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада2016 року за № 1504/29634.

 

                                     Умови отримання адміністративної послуги

 6.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява власника об’єкта нерухомого майна / рішення суду

щодо заборони вчинення реєстраційних дій до суб’єкта

державної реєстрації, державного реєстратора, фронт - офісу, визначених Законом.

 

 7.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них.

Для державної реєстрації заборони вчинення реєстраційних дій подаються:

рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили / заява власника об’єкта

нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна.

Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор, уповноважена особа встановлює особу заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України,

передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують

громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Особа іноземця та особа без громадянства

встановлюються за паспортним

документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої

особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному

реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів.

 

 8.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто або уповноваженою особою у паперовій формі.

  9.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Адміністративна послуга надається безоплатно.

 10.

Строк надання адміністративної послуги

Надається у день прийняття заяви.

 11.

 

 

 

 

 Результат надання адміністративної послуги                               

Внесення заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій / рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій в базу даних заяв Державного реєстру

речових прав на нерухоме майно.

 12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Способи отримання відповіді (результату)

Інформація про стан розгляду поданої заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій / рішення суду

про заборону вчинення реєстраційних дій може бути отримана заявником через веб-сайт, ведення якого здійснюється адміністратором Державного реєстру

речових прав на нерухоме майно.

 13.

 

Примітка

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь