Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 001786

Дата: 15.04.2024 10:30
Кількість переглядів: 95

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Киїнської сільської ради

від 15 листопада 2023 року № 642

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

01786

НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА ПРАВО КОРИСТУВАННЯ ПІЛЬГАМИ З ОПОДАТКУВАННЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження ЦНАП:

Центральний офіс ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,               с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Законодавство

1. Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1010 «Про затвердження Порядку  надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю» (зі змінами);

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 № 323 «Деякі питання користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських об’єднань осіб з інвалідністю в умовах воєнного стану на території України» (постанова діє на час воєнного стану і два квартали після скасування воєнного стану);

4. Наказ Міністерства соціальної політики України від 30.09.2020 № 672 «Деякі питання надання підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями осіб з інвалідністю, дозволу на право користування пільгами з оподаткування»

 

Умови отримання адміністративної послуги

5

Перелік необхідних документів

1) заява громадської організації осіб з інвалідністю (далі - засновник) про надання підприємству, організації дозволу за формою, затвердженою Мінсоцполітики (додаток № 1);                              2)копії установчих документів підприємства, організації, а також засновника, крім випадків, коли засновником є всеукраїнська громадська організація осіб з інвалідністю або громадська організація осіб з інвалідністю, яка підтвердила свій всеукраїнський статус, що самостійно подає копії своїх установчих документів;                                                                            3)       довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю на підприємстві, в організації, видана територіальним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період;                                4) копія державного акта на право постійного користування землею або копія довідки про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у разі звернення за отриманням дозволу на право користування пільгами щодо земельного податку;                   5) бізнес-план діяльності підприємства;                                 6) розрахунок суми витрат підприємства, організації, пов’язаних з переробкою (обробкою, іншими видами перетворення) сировини, комплектувальних виробів, складових частин, інших покупних товарів, для визначення товарів, які безпосередньо виготовляються підприємством, організацією;                                                 7) довідка про розмір середньомісячної заробітної плати в еквіваленті повної зайнятості працівників та осіб з інвалідністю, які мають на підприємстві, в організації основне місце роботи, за попередній звітний (податковий) період;                                                       8) копії податкових та фінансових звітів (податкову декларацію з податку на прибуток підприємства, інформацію про суми податкових пільг, баланс підприємства, організації (форма 1) та звіт про фінансові результати (форма 2) за попередній звітний (податковий) період).

всі копії документів мають бути завірені в установленому законодавством порядку

6

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

7

Строк надання

30 ДНІВ

8

Перелік підстав для відмови у наданні


 

9

Результат надання адміністративної послуги

надання пільг з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю або відмова у наданні пільг з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю

10

Способи отримання відповіді (результату)

особисто;                                                                                          у разі отримання документів уповноваженою особою додатково надається довіреність


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь