Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 01995

Дата: 15.04.2024 11:30
Кількість переглядів: 26

ЗАТВЕРДЖЕНО                        

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 15 листопада 2023 року № 642

 

інформаційна картка адміністративної послуги

01995

ПРИЗНАЧЕННЯ компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні прослуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження ЦНАП

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт ЦНАП

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про соціальні послуги” зі змінами

5

Акти Кабінету Міністрів України

 Постанова КМУ № 1040 від 6 жовтня 2021 р. «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі» .

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України №  від .2022 року «Про затвердження форми Заяви для призначення всіх видів соціальної допомоги»

Наказ Міністерства соціальної політики України № 345 в редакції від 17.07.2019 року «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Звернення громадян, які мають право на призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідінсть відповідно до Порядку призначення і виплати державної допомоги сімям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня  2001 р. № 1751 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2021 р.)

8

Перелік необхідних документів

  1. Заява законного представника дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною, що складається за формою, встановленою Мінсоцполітики;
  2. Копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
  3.  Документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення) опікуна, піклувальника (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки), прийомних батьків, батьків-вихователів (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї);
  4. Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ (далі - довідка про захворювання дитини).

Якщо у складі сім’ї є діти до 14-ти років подаються копії свідоцтв про народження, для дітей з 14-ти подаються до 18-ти років подаються копії ІD карток.

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги

по догляду за хворою дитиною подаються заявником особисто до управління соціального захисту населення (надалі- Управління):

через посадових осіб управління.

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно.

 

11

Строк надання

До 10 днів після отримання останньої інформації необхідної для призначення (до 30 днів).

12

Перелік підстав для відмови в призначенні допомоги при усиновленні дитини

У разі коли в період виплати допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, дитині встановлено інвалідність, така допомога виплачується до дня встановлення інвалідності.

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги по догляду за хворою дитиною.

 

14

Способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт надання адміністративної послуги про призначення (не призначення) допомоги видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення протягом п'яти днів після прийняття відповідного рішення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь