Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 00235

Дата: 15.04.2024 12:22
Кількість переглядів: 25

рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 15 листопада 2023 року № 642

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00235

ВИДАЧА ВИПИСКИ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ,ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ У ПАПЕРОВІЙ ФОРМІ ДЛЯ ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг№ Киїнської сільської ради

                                 Інформація про Відділ «Центр надання адміністративної послуги»

1.

Місцезнаходження ЦНАП:

Центральний офіс ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,               с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП

Центральний офіс ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

5

Акти Кабінету Міністрів України

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969

 

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Запит фізичної особи, або юридичної особи, або уповноваженої особи (далі – заявник), яка бажає отримати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в паперовій формі для проставлення апостилю

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Запит про надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

 документ, що підтверджує внесення плати за отримання відповідних відомостей.

Під час прийняття запиту заявник пред’являє заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

У разі якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі)

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Запит про надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань подається в паперовій формі особисто заявником

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За одержання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостилю справляється плата в розмірі 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Плата справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подається запит про надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, та округлюється до найближчих 10 гривень

11

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 24 годин після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Не подано документ, що підтверджує внесення плати за отримання відповідних відомостей або плата внесена не в повному обсязі

13

Результат надання адміністративної послуги

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь