Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Адміністративна послуга 02450

Дата: 16.04.2024 12:36
Кількість переглядів: 43

    ЗАТВЕРДЖЕНО                           

    рішенням виконавчого комітету

    Киїнської сільської ради          

    від 15 листопада 2023 року № 642 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

02450

Державна реєстрація змін до відомостей про складову частину меліоративної мережі з видачею витягу з Державного земельного кадастру

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження ЦНАП

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,  с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,  с. Трисвятська Слобода, вул. Волгоградська, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок з 8.00 до 16.00

Середа, четвер, п’ятниця  з  9.00  до 16.00

Субота з  9.00  до 12.00. 

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день - неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – п’ятниця:  з 9.00  до 17.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 14.00

Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 281 Закону України «Про Державний земельний кадастр»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 6975, 7779, 87, 10621066 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р.  № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня              2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію складової частини меліоративної мережі (змін до відомостей про неї) 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію складової частини меліоративної мережі (змін до відомостей про неї) за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня        2012 р.  № 1051 (форма заяви додається)*

2. Документація із землеустрою, інші документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про складову частину меліоративної мережі (технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель; інша документація із землеустрою відповідно до  статті 25 Закону України «Про землеустрій»).

3. Електронний документ.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява разом з документацією із землеустрою або технічною документацією оцінки земель в електронній формі, електронним документом надсилається в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру

Подання заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою чи документацією із оцінки земель здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою чи оцінки земель

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 робочих днів з дня реєстрації заяви у територіальному органі Держгеокадастру

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подані документи не відповідають вимогам законодавства.

2. Заявлена складова частина меліоративної мережі вже зареєстрована.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про меліоративну мережу, складову частину меліоративної мережі

Рішення про відмову у здійсненні державної реєстрації складової частини меліоративної мережі (змін до відомостей про неї)

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Надсилається заявникові в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку на вказану у заяві про внесення відомостей (змін до них) адресу електронної пошти або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру, або видається заявнику (уповноваженій особі заявника) центром надання адміністративних послуг

16.

Примітка

* Форма заяви про державну реєстрацію складової частини меліоративної мережі (змін до відомостей про неї) наведена у додатку до Інформаційної картки адміністративної послуги

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь