Адміністративна послуга 00034
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00034
РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральне відділення ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 8.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
1. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV зі змінами від 10.12.2015 2. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VІ; 3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР |
5. |
Нормативні документи, що регулюють надання послуги |
1. Постанова КМУ «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» від 02.03.2016 № 207, 2. Постанова КМУ «Про внесення змін до Постанови КМУ від 25.03.2015 року № 302» від 26 жовтня 2016 року № 745 3. Постанова від 30 серпня 2017 р. N 665. Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. N 207 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява особи або її законного представника. |
7. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них. |
Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає: 1) заяву; 2) Паспорт громадянина України (для громадян України), або Свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 14-річного віку). Для інших осіб один з наступних документів: - посвідка на постійне проживання, - посвідка на тимчасове проживання, - посвідчення біженця, - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист; 3) квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу); 4) документи, що підтверджують: - право на проживання в житлі, — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників); - право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, — довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою згідно з додатком 9 постанови КМУ від. 02.03.2016 № 207, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах); - проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 постанови КМУ від. 02.03.2016 № 207 (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби); 5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку); 6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 11 постанови КМУ від. 02.03.2016 № 207 (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання). У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються: -документ, що посвідчує особу представника; -документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами). Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). Реєстрація місця перебування осіб, що звернулися за захистом в Україні із заявою за формою згідно з додатком 8 постанови КМУ від. 02.03.2016 № 207, здійснюється на підставі вищезазначених документів (крім квитанції про сплату адміністративного збору). Відомості про реєстрацію місця перебування вносяться до довідки про звернення за захистом в Україні, зразок якої затверджується наказом МВС. |
8. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особа або її законний представник для одержання адміністративної послуги з оформлення зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання звертається до центру надання адміністративних послуг відповідно до реєстрації місця проживання. |
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга платна.
|
У разі платності: |
||
|
||
9.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
1. Ст. 111 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV зі змінами від 10.12.2015. 2. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VІ; |
9.2.
|
Розмір та порядок внесення плати за платну адміністративну послугу
|
Адміністративний збір –1,5 відсотка прожиткового мінімуму, - у разі звернення особи протягом тридцяти календарних днів після зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та прибуття до нового місця проживання. Адміністративний збір –2,5 відсотка прожиткового мінімуму, - у разі звернення особи з порушенням встановленого строку. |
9.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
Плата за надання інших адміністративних послуг ГУК у Чернігівській об./тг с.Киїнка 22012500 ЄДРПОУ: 37972475 Казначейство України (адмін.податки). МФО:899998 р/р: UA958999980334179879000025701 |
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання здійснюється в день подання особою документів. |
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги. |
Орган реєстрації відмовляє в реєстрації/знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання, якщо: - особа не подала необхідних документів або інформації; - у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними; - звернулася особа, яка не досягла 14 років. Рішення про відмову в реєстрації/знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику. |
12. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення відомостей про реєстрацію місця проживання/перебування до документа, що посвідчує особу. |
13. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через уповноважену особу |
14.
|
Примітка |
У разі звернення особи для реєстрації місця проживання більше, ніж через 30 календарних днів після зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та прибуття до нового місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція – попередження або накладення штрафу від 1 до 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. За бажанням батьків чи одного з них документи, передбачені для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини здійснюється також на підставі направлених органами соціального захисту населення даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.
Зразки бланків наведені нижче: «Заява про реєстрацію місця проживання»; «Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини».
|