Адміністративна послуга 00037
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
Від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00037
ЗНЯТТЯ ОСОБИ ІЗ ЗАДЕКЛАРОВАНОГО/ЗАРЕЄСТРОВАНОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ (ПЕРЕБУВАННЯ)
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
Центральне відділення ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 8.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Центральне відділення ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
1. Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» ст. 18 2. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV зі змінами від 10.12.2015 3. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VІ; 4. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР ст. 37-1 |
5. |
Нормативні документи, що регулюють надання послуги
|
1. Постанова КМУ від 28.12.2020 №1364 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі» п. 6 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява особи або її законного представника. |
7. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них. |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи здійснюється на підставі: - заява особи або її представника; - рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; - свідоцтва про смерть; - повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку; інших документів, які свідчать про припинення: - підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні); - підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту); - підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів). Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування. Разом із заявою особа подає: - документ, до якого вносяться відомості про зняття із задекларованого місця проживання. Якщо дитина не досягла 14 років, подається свідоцтво про народження (особи, які досягли 14 років, подають паспорт громадянина України); - квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі декларації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього задекларованого місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу); - військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються: - документ, що посвідчує особу представника; - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами). Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників. У разі декларації місця проживання батьків за різними адресами зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). |
8. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особа або її законний представник для одержання адміністративної послуги з оформлення зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання звертається до центру надання адміністративних послуг відповідно до декларації місця проживання. |
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга платна.
|
|
|
|
У разі платності: |
||
9.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
1. Ст. 111 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV зі змінами від 10.12.2015. 2. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VІ; |
9.2.
|
Розмір та порядок внесення плати за платну адміністративну послугу
|
Адміністративний збір – 1,5 відсотка прожиткового мінімуму
|
9.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Плата за надання інших адміністративних послуг ГУК у Чернігівській об./тг с.Киїнка 22012500 ЄДРПОУ: 37972475 Казначейство України (адмін.податки). МФО:899998 р/р: UA958999980334179879000025701 |
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання здійснюється в день подання особою документів.
|
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги. |
Орган реєстрації відмовляє в декларуванні/ знятті з задекларованого/ місця проживання, якщо: - особа не подала необхідних документів або інформації; -у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними; - звернулася особа, яка не досягла 14 років. Рішення про відмову в декларації/ знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про декларацію/зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику. |
12. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення відомостей про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) до документа, що посвідчує особу. |
13. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через уповноважену особу.
|
14. |
Примітка |
Заява додається |