Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження ЦНАП:
|
Центральне відділення ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП:
15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Центральне відділення ЦНАП:
Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00
Середа з 9.00 до 19.00
Без перерви на обід.
Вихідний день – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 16.00
Перерва на обід: з 13.00 до 13.48
Вихідні дні - субота, неділя
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
ЦНАП
|
Центральне відділення ЦНАП:
Тел. (0462) 68-02-08
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net
Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода:
Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Усиновлення дитини
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява усиновлювача (якщо усиновлювачами є подружжя - одного з них) за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);
копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини (з пред’явленням оригіналу);
копія рішення суду про усиновлення дитини
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при усиновленні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців з дня набрання законної сили рішенням про усиновлення дитини
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.
Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу
|