Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 01405

Дата: 08.10.2024 10:00
Кількість переглядів: 40

ЗАТВЕРДЖЕНО                        

рішенням виконавчого комітету

Киїнської сільської ради          

від 17 липня 2024 року № 

 

інформаційна картка адміністративної послуги

01405

ОПЛАТА ПОСЛУГ ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ТА ВИПЛАТА СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА УТРИМАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

1.

Місцезнаходження ЦНАП:

Центральне відділення ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

Віддалене робоче місце ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                      с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

 

2.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00

Середа  з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідний день – субота, неділя

 

ВРМ  с. Трисвятська Слобода:

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця: з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні - субота,  неділя

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

Центральне відділення ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ с. Трисвятська Слобода:

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закони України

Сімейний кодекс України від 10.01.2002 № 2947-III

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008
№ 866 „Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”,
від 20.08.2021 № 893 „Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги патронату над дитиною”

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Наказ служби у справах дітей про передачу дитини до сім’ї патронатного вихователя

 

7

Перелік документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги

Для призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення патронатний вихователь пред’являє паспорт громадянина України, паспорт іноземця або посвідку на постійне місце проживання або інший документ, що посвідчує особу, за технічної можливості паспорт громадянина України у вигляді відображення в електронній формі інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, а також інформації про місце проживання (за наявності), що подаються засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі – Портал Дія), та подає:

1) заяву про призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення із зазначенням реквізитів особових рахунків, відкритих у банківській установі;

2) довідку з місця навчання про розмір стипендії дитини, влаштованої до сім’ї патронатного вихователя;

3) копії таких документів:

наказу служби у справах дітей про передачу дитини до сім’ї патронатного вихователя; електронну копію одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, що за технічної можливості подається засобами Порталу Дія (крім іноземців та осіб без громадянства);

договору про умови запровадження та організацію функціонування послуги патронату над дитиною, що надаватиметься сім’єю патронатного вихователя (далі –договір про умови запровадження патронату);

акта про факт передачі дитини до сім’ї патронатного вихователя;

свідоцтва про народження дитини (у разі наявності) або за технічної можливості електронну копію відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, виготовленому на паперовому бланку, що подається засобами Порталу Дія (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності), або інший документ, що посвідчує особу;

виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину з інвалідністю, виданої в порядку, установленому МОЗ

 

8

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява з необхідними документами подаються в паперовій чи за технічної можливості в електронній формі

 

9

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

10

Строк надання адміністративної послуги, а також строк здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

 

 

11

Перелік підстав для відмови (призупинення) у наданні адміністративної послуги

У разі подання встановленого переліку документів не в повному обсязі

 

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення

 

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення компенсації (відмова у призначенні) видається (надсилається поштою)  одержувачу.

Виплату можна отримати через банківські установи або поштові відділення зв’язку


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь