Адміністративна послуга 02266
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02266
НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
Центр надання адміністративних послуг Киїнської сільської ради
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження ЦНАП: |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалені робочі місця ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Центральний офіс ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні - субота, неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; Закон України “Про захист персональних даних” |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни” |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення особи щодо отримання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява (довільної форми); 2. Копія документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства(з пред’явленням оригіналу); 3. Копія посвідчення особи, яким встановлено статус відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; 4. Копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів і має відповідну відмітку в паспорті громадянина України, – копію сторінки паспорта з такою відміткою). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява та документи подаються заявником особисто чи поштою через центр надання адміністративних послуг |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Порушення вимог Закону України “Про захист персональних даних” та Закону України “Про боротьбу з тероризмом” |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Відомості з Єдиного державного реєстру ветеранів війни / відмова у видачі відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується особисто у центрі надання адміністративних послуг |
« повернутися до розділу «Послуги для ветеранів війни та членів їх сімей»