Адміністративна послуга 00195
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Киїнської сільської ради
від 17 липня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00195
ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОЗВОЛУ НА ПОРУШЕННЯ ОБ’ЄКТІВ БЛАГОУСТРОЮ
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
|||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділів |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б
Віддалене робоче місце ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділів
|
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя
ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода): Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 13.00 до 13.48 Вихідні дні – субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
ВРМ с. Трисвятська Слобода: Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
4. |
Закони України |
Закон України "Про благоустрій населених пунктів" стаття 26-1 |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 30.10.2013 №870 "Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів" |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Рішення СМР від 05 жовтня 2016 року № 1160-МР «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів» |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
У разі передачі права проведення на об’єктах благоустрою робіт іншій особі або зміни найменування юридичної особи чи прізвища, ім’я, по батькові фізичної особи (фізичної особи-підприємця) та/або їх місцезнаходження дозвіл на порушення об’єктів благоустрою підлягає переоформленню. |
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
|
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Звичайне надання Адміністративний збір - безоплатне надання |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 днів (робочі) |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
|
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
|
16. |
Примітка |
Під час переоформлення дозволу проведення робіт не зупиняється. Заява на переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою подається за встановленою формою. До заяви додається дозвіл на порушення об’єктів благоустрою. |
|