Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 02479

Дата: 24.10.2024 12:34
Кількість переглядів: 44

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради

Від 17 липня 2024 року №

 

ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 02479

 

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО БУДІВЕЛЬНОГО ПАСПОРТА ЗАБУДОВИ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ

Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ

(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)

Інформація про Центр надання адміністративних послуг

Найменування

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

1.

Місцезнаходження

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                         с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                          с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні – субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності", стаття 27

5.

Акти Кабінету Міністрів

України

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. №722 «Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами)

6.

Акти центральних органів

виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 №103 "Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки"

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

8.

Підстава для одержання

адміністративної послуги

Внесення змін до будівельного паспорта здійснюється відповідним уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури  на умовах затвержених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103 "Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки", протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до

них

  • Заява на внесення змін до будівельного паспорта із зазначенням причини внесення змін
  • Примірник будівельного паспорта замовника, якщо такий паспорт надавався до 01 вересня 2020 року.
  • Схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо), за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  • Проектна документація (за наявності).
  • Згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності).

Правоустановчі документи на земельну ділянку в разі зміни власника земельної ділянки.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються за вибором замовника:

- в паперовому вигляді особисто замовником (уповноваженою ним особою) або поштовим відправленням (рекомендованим листом) з описом вкладення через центр надання адміністративних послуг;

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія».

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів

13.

Перелік підстав для відмови у

наданні адміністративної послуги

  1. Неподання повного пакета документів, визначених Порядком
  2. Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам

Подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта

14.

Результат надання

адміністративної послуги

  1. Примірник будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Лист уповноваженого органу з обґрунтуванням відмови

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Доступ замовника до результатів надання адміністративної послуги здійснюється:

- через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua);

- через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»;

- за зверненням замовника в паперовій формі шляхом роздрукування інформації із електронної системи.

16.

Примітки

1Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 261 Закону, є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь