Киїнська територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративна послуга 02478

Дата: 24.10.2024 12:36
Кількість переглядів: 66

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Киїнської сільської ради

Від 17 липня 2024 року №

 

ІНФОРМАЦІИНА KAPTKA АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 02478

КОРИГУВАННЯ АДРЕСИ ОБ’ЄКТА, ЩО БУДУЄТЬСЯ (НА ПІДСТАВІ ПРОЄКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ)

 

Сектор архітектури, містобудування та ЖКГ

(найменування cy6’скта надання адміністративної послуги)

Інформація про Центр надання адміністративних послуг

Найменування

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради

1.

Місцезнаходження

ЦНАП:

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                                 с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

15505, Чернігівська область, Чернігівський район,                           с. Трисвятська Слобода, вул. Шкільна, 18а

2.

Інформація щодо режиму роботи

ЦНАП:

Понеділок,  вівторок, четвер, п’ятниця  з 8.30 до 16.00

Середа з  9.00  до 19.00

Без  перерви  на  обід.

Вихідні дні – субота, неділя

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Понеділок – четвер:  з 8.00  до 17.00

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Перерва  на  обід: з 13.00 до 13.48

Вихідні  дні – субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки),

адреса електронної пошти та веб-сайт

ЦНАП:

Тел. (0462) 68-02-08

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net

Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua

 

ВРМ ЦНАП (с. Трисвятська Слобода):

Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada_vrm@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" ст. 26-3

5.

Акти Кабінету Міністрів

України

Постанова КМУ від 07.07.2021 № 690 "Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна" п. 3, 5-6

6.

Акти центральних органів

виконавчої влади

Відсутні.

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

8.

Підстава для одержання

адміністративної послуги

Підставами для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта є:

1) зміни в адміністративно-територіальному устрої (у тому числі зміна назви області, району, населеного пункту);

2) зміна назви вулиці, її об’єднання та поділ;

3) зміна назви гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об’єкта;

4) об’єднання, поділ закінчених будівництвом об’єктів, виділення частки із закінченого будівництвом об’єкта (з урахуванням вимог пункту 2 частини третьої цієї статті);

5) упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна у випадках визначених  Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності",  та в інших випадках, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2021 р. № 690 "Порядок присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна"

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до

них

  1. заява власника (співвласників) закінченого будівництвом об’єкта про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові власника (співвласників) та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - для юридичної особи, відомостей про адресу, ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви), реєстраційного номера об’єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі якщо право власності на об’єкт зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
  2. документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  3. копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду - у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності;
  4. документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності;
  5. технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна - у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності;
  6. копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;

копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).

11.

Платність (безоплатність)

надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

5 днів

13.

Перелік підстав для відмови у

наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів;
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально;
  • подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про зміну адреси, або його (їх) представником;

подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території

14.

Результат надання

адміністративної послуги

  • Рішення про зміну адреси
  • Оприлюднення рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги (за наявності)
  • Внесення інформації про зміну адреси об’єкта нерухомого майна до реєстру адрес

Повідомлення про відмову у зміні адреси об’єкта нерухомого майна з обґрунтуванням підстав такої відмови

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).

16.

Примітки

В якому випадку подавати заяву про коригування адреси об'єкта нерухомого майна?

У разі якщо після присвоєння адреси відбулося коригування проектної документації, що може вплинути на визначення адреси об’єкта нового будівництва.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь