Адміністративна послуга 00043
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету Киїнської сільської ради
15 травня 2024 року №
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00043
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням)
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
|||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП |
ЦНАП: 15505, Чернігівська область, Чернігівський район, с. Киїнка, вул. Перемоги, 2-Б |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
ЦНАП: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.30 до 16.00 Середа з 9.00 до 19.00 Без перерви на обід. Вихідні дні – субота, неділя |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та вебсайт ЦНАП |
ЦНАП: Тел. (0462) 68-02-08 Електронна пошта: cnap_kyinska_gromada@ukr.net Веб-сайт: kyinska-gromada.gov.ua
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
4. |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Закон України «Про адміністративні послуги» |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами) |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстровано у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 Наказ Міністерства юстиції України від 24 березня 2021 року № 1080/5 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
|
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
7. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
|
8. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; судове рішення |
|
9. |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
У паперовій формі
|
|
10. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно
|
|
11. |
Строк надання адміністративної послуги |
У день прийняття заяви |
|
12. |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом; 2) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 3) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 4) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 5) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав |
|
13. |
Результат надання адміністративної послуги |
1) прийняття рішення про скасування; внесення запису про скасування/скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав; 2) рішення про відмову у скасуванні |
|
14. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Киїнської сільської ради |
|